уторак, 1. јануар 2019.

Tron Bet Kockanje sa TRX Coinom i zarada Coina ANTE

Tronbet.io je jedan novi sajt koji je zasnovan na Tronu (TRX) coinu. Namenjen je za kockanje sa tronom za sada ima tri igre koje mogu da se igraju i svaka je prica za sebe. Ali prvo da predjemo na glavnu stvar osnivaci Tronbeta ono sto je i mene privuklo da igram.

ANTE Coin od Tron beta

Tronbet je napravio odlicnu stvar svoj coin koji se zove ANTE a koji mozete sakupiti samo igranjem njihovih igara. Sta je dobra stvar kod ANTE jeste to da svakih 24h u zavisnosti od dividendi vi zaradjujete odredjenu kolicinu Trona (TRX) coina. tako da recimo ja imam preko 2000 antea skupljeno i desava mi se da kada je dobar dan zaradim isto toliko trona na svakih 24h. I to bukvalno ne radeci nista.

Postupak i zarada

Objasnicu vam ceo postupak dole i pomocu slika i pomocu linkova. Za one naprednije koji vec imaju coine bice prosto ali za nove ljude koji se do sada nisu susretali sa coinima objsnicu do detalja tako da svima bude lako. Da bi imali volju za ovo recicu vam jos jednu bitnu stvar danas je jedan tron coin (TRX) vrednosti 2 centa ili tacnije $0.020232 ja sam jutros u 5h po nasem vremenu dobio 523 (TRX) sto znaci da sam za 24h sata zaradio $10.58 dolara. E sad to je danas kada dividende i nisu bile velike a pre par dana sam dobio skoro 2000 (TRX) sto je iznosilo u doalrima preko 40 doalra. E sad jos jedan i to najbitnija stvar sad je tron jako nisko sa cenom ko prati zna i sam da je tron bio u decembru 2017 godine i preko 40 centi ja sam i sam prodao jednu kolicinu na 30 centi. Pa sracunajte sami sada neka se vrati na 20 centi ponovo i da dobijete za 24h 2000 komada trona to je 400 dolara dnevno ne radeci nista bukvalno.

Za Napredne predjite na korak 3 

Za pocetnike 

  1. Kupovina coina CEX Menjacnica ovde se registrujete povezete bilo koju karticu za online kupovinu visa, master... ja sam konkretno otvorio racun u telenor banci i sa njom sam kupovao jer je to kartica koju dopunjavate vi koliko zelite tako da ne razmisljate za novac. Na ovom sajtu ce vam traziti tacne podatke i morate sve da popunite kako vam pise u licnoj karti ili pasosu zato sto ce vam mozda traziti da se verifikujete. 
  2. Kada ste zavrsili registraciju na cex menjacnici i povezali karticu treba da prebacite prvu kolicinu dolara ili eura da bi ste zapoceli kupovinu nekog od ponudjenih coina na menjacnici ne brinite se sto recimo imate dinare na kartici banka to sve sama promeni i posalje onu valutu koju ste odbarali na cex menjacnici. 
  3. Treci korak je kupovina nekog od osnovnih coina koji postoje na menjacnici cex nemojte da se prevarite da kupujete direktno na pocetnoj stranici tu su mnogo vece cene coina nego na samoj berzi gde se pravi ljudi nadmecu da prodaju po sto vecoj ceni i vi kao kupac da kupite po sto manjoj ceni naravno. ona se nalazi u meniju Trade 
  4. Trade stranica izgleda ovako 
  5. Ja obicno kupujem iz dolara (USD) u Etherijum (ETH) kao sto se vidi na slici. Kada ste kupili prvu kolicinu recimo eterijuma (ETH) sada je vreme da kupite neki drugi coin koji se nalazi na drugoj menjacnici jer kao sto znate ni jedna menjacnica ne postoji da ima sve coine koji postoje na svetu nego recimo neka veca menjacncia ima 200 razlicitih coina neka druga ima 100 neka kao sto je recimo cex ima samo desetak ali zato ima jako bitnu stvar da mozete da kupite coin preko kartice. 
  6. Da se vrtimo na Tronbet za njega smo rekli da nam je potreban coin koji se zove Tron (TRX) mu je skracenica posto taj koin nema na cex-u  moramo da ga kupimo na nekoj drugoj menjacnici i to bi bilo najbolje da se kupi direktno pomocu eterijuma koji smo prethodno kupili na cex-u jedna od menjancnica koju ja koristim za takav par ETH-TRX je Kucoin Menjacnica  ovde sada ponovo ponavljate sve kao i sa cex-om registrujete se odradite verifikaciju ako se to od vas trazi i zatim prelazite na slanje ili transfer eterijuma sa cex menjacnice na kucoin menjancicu.
  7. Za prebacivanje eterijuma (ETH) potrebana vam je adresa i to na kucoinu jer tu zelite da prebacite ETH to izgleda ovako u meniju kliknete na ASSETS pronadjete coin eterijum (ETH) i kliknete na deposit 
  8. Otvorice vam se ovakva stranica sa vason adresom novcanika za eterijum i upozorenje da je ovo adresa koju mozete da koristite samo za eterijum i ni jedan drugi coin sto je naravno i normalno. kliknete na Confirm i dobicete vasu adresu koja izgleda ovako kao recimo moja      0xdddd93e07c938cc16cade8feefcfcc3b766fea5e 
  9. Sada kada imate adresu koja izgelda ovako 
    mozete da posaljete vas eterijum sa cex menjancice koji ste kupili. 

Нема коментара: